مطالب مرتبط:
کودکان و نوجوانان به رشت گردی می روند/ بازگشت به معماری بومی با رویکردی نو
اجرای فاز دوم عملیات لایروبی رودخانه کارون در اهواز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 ساعت 14:502024-04-23اجتماعي

لایروبی رودخانه های گوهررود و زرجوب رشت در 3 محور


معاون خدمات شهری رشت، با اشاره به آغاز عملیات لایروبی دو رودخانه شهر رشت از هفته گذشته، گفت: لایروبی در سه محور انجام می شود.

- ایسنا/گیلان معاون خدمات شهری رشت، با اشاره به آغاز عملیات لایروبی دو رودخانه شهر رشت از هفته گذشته، گفت: لایروبی در سه محور انجام می شود.

محمدباقر بشردانش در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز عملیات لایروبی دو رودخانه شهر رشت از 29 فروردین ماه، اظهار کرد: محور اول، لایروبی مسیر رودخانه گوهررود از پل سیاه اسطلخ تا انتهای منطقه سیاه اسطلخ را شامل می شود که هم اکنون در دست اجراست.

وی محور دوم را شامل لایروبی رودخانه از محل پل مسجد صاحب الزمان(عج) منطقه رشتیان تا پل چمارسرا دانست و افزود: لایروبی این دو محور حدود یک ماه طول می کشد؛ البته شرایط آب و هوایی در روند عملیات اثرگذار است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری رشت بارش باران و بالا آمدن سطح آب رودخانه طی دیروز و امروز را موجب توقف عملیات دانست و تاکید کرد: به محض مساعد شدن هوا، عملیات ادامه پیدا می کند.

بشر دانش از آغاز عملیات لایروبی محور سوم از هفته آینده در رودخانه زرجوب خبر داد و خاطرنشان کرد: این محور نیز شامل لایروبی رودخانه از پل تختی تا پل بوسار است و پس از آن لایروبی پل بوسار تا پل توحید را در دستور کار داریم.


برچسب ها: لایروبی - معاون خدمات شهری - رودخانه - لایروبی رودخانه - خدمات شهری - محور - عملیات
آخرین اخبار سرویس:

لایروبی رودخانه های گوهررود و زرجوب رشت در 3 محور

لایروبی رودخانه های گوهررود و زرجوب رشت در 3 محور